Tuesday, November 27, 2012

*penat*letih*lesu* = *TAK BERMAYA* =

hye guys ,
hurm .....tak tahu la kenape kan tapi lately nie badan rasa letih je.tedo pn bukan main awal lagi .
haish ,perubahan sungguh ...

tinggal sebulan je lagi aku keje ,then abes keje REHAT puas2 kat rumah TANAM ANGGUR ! hahaha ...
aku ingat nak sambung study la tapi takot ...
bkn takot nak bayar ,tu perkara boleh diuruskan ,tapi takot tak dapat bwk ,sbb b4 ni pn aku belajar smpai x cukup mase ,tp tengokla ,ade rezeki aku sambung la ... :)

hari2 pergi keje naik train , KTM ! fuh ,pagi2 da bangun gerak dari rumah 6.45 sbb train aku pukul 7 ,
sampai sentral jam 8.30 ! start keje pukul 9 ,sempat la aku sarapan sebelum start keje ....aku bkn keje tetap ,aku prac je ,bulan depan habs dah ,tak sabar rase ,nk rehat .tak larat da bangun awl tiap2 hari ..perjalanan pegi je da dekat 2 jam ,balik 2 jam ,smpai rumah dekat kol 8.30mlm ,mmmg lemau la aku kan .haha
takpe ,pengorbanan tu perlu dlm hidup .hehehe

hari2 naik KTM mcm2 ragam ade ,ade yg tedo smpai lalat masok mulut ,ade yg bace buku novel mak aih tebal sungguh ,ade yg tgk tom n jerry dekat tv dlm ktm tu ,ade yg bwk ank kecik smpai nges2 budak tu ,mcm aku ?aku tergolong dlm golongan yg memanjang dgn Tab aku je dlm ktm ,sbb nk tedo x boleh sbb bising bg aku ,so aq main game la selame 2 jam tu ...

sampai2 rumah rutin aku , mandi makan then tedo !haish ,mmg trase takde life sejak keje stu .tp takpe nk abes dah :D hehe ....

sekarang ni ade mase lebih sikit sbb td dapat naik train awl skit time balik ,so dpt la time sket nk feed "MyBabyBloggie" nie ...sian die .....

ha ,nak tau tadi dekat office after aku pergi lunch ,(aku habis lunch awl ,lunch sejam makan 10mnt je ) bace whatsapp panjang berjela dari someone ,
fuhhh ,meleleh air mate aku secara tibe2 ..... tak tahan betul time tu .terus hilang mood nak buat kerja ..
sape whatsapp ? hurm ,nanti aku cite dekat next post ,tentang HATI dan PERASAAN aku ,dan tentang SIAPA DI HATI AKU .

sekarang aku nak tedo dah ,dah lewat (awl lg neh ,haha ) ,so have a good nite guys ...

LotsOfLove~A

No comments:

Post a Comment