Monday, November 19, 2012

~back to MyBabyBloggie~

Hye guys ..

oke ,nak start dari mane ea...

em ,since past few years dah beratus2 post yg aku publish ...
tp disebabkan masa berlalu pergi dan pengalaman yg dpublish terlalu pahit untuk aku simpan ,
jadi buat kali kedua aku remove semua post yg ade ... :')

bukan bermaksud aku nak lari dari kenyataan kehidupan aku yg dulu ,

cume aku dah bersedia untuk tempuh hari esok tanpa pandang ke belakang ..
(oke ,kadang2 ade jgk la) haha ..

dulu  masuk 2010 aku update yg all 2009 punye post aku terpakse delete atas mslh teknikal pc aku (zaman tme tu masih pakai PC)haha ,n last post aku adalah 1 januari 2011 ...tu last aku update than aku menyepi kan diri untill now i'm back ...

kembali untuk feed blog aku .mesti dah kebulur MyBabyBloggie ni kan ?haha ...

sekarang aku akan cube untuk jadi yg terbaik dan sentiasa memotivasi diri aku walau ape pun yang mendatang ....wahhh gitu ....so tu je la ,aku just nk inform yang hidup akuyang dulu akan aku cube tinggalkan dibelakang dan aku nak terus maju ke depan ...


dengan sokongan sahabat2 aku jugak ...tqvm guys ...



oke untuk next post ,aku akan intro diri aku oke .
memang ade yang dah kenal aku ,tapi untuk yg belum kenal la .
new me ...


LotsOflove~A


No comments:

Post a Comment