Monday, November 19, 2012

~ my intro ~

hye guys ,

oke ,siapa aku ?


aku adalah *Capital A* ,emmmm aku memilih untuk tidak memberi identiti sebenar .

kenape ? haha trust me ,korang sume takkan percaya kalau aku cerita siapa aku ,so better mcm ni kot ?
maybe one day aku akan bgtau siapa aku sebenar2nye ...but for now ,just *Capital A*

aku fresh graduate ~ jurusan IT-Networking ,so pc lappy korang rosak ?aku boleh tolong .

haha ,ade cabang2 kerja ,meh la kongsi2 ....huhu ...

umur aku ? getting 21 years old ....still young ? i'm getting older ...  : D


kenape aku pilih tarikh 19/11/2012 ni untuk bangunkan balik blog aku ?

tarikh ni mempunyai seribu satu makna dalam hidup aku .sentimental sungguh !

aku ,open minded ,berkawan dgn semua jenis manusia , straight ?gay ? lessy ?penk ?tua ?muda ?

yea ,aq berkawan dengan semua tu ,mereka manusia biase juga k mcm kita ...
semua orang suka berkawan ....

hurm ...kadang2 dalam hidup pernah kita terfikir untuk kembali ke mase silam untuk ubah ape jua kesilapan dan keadaan yang kita nak betulkan ...tapi ,bile difikir2 balik ,no point !

andai kate dapat undur kan masa tu dan kita dpt ubah ape je yg kita nak ,believe me ,
kite takkan dapat belajar ape tu ERTI SEBENAR KEHIDUPAN .

so ,better get going dgn life skrg ,kesilapan lalu ? takde org sempurna dlm dunie ni kn ,semua org pernah buat slh ...ape yg aku belajar ,untuk teruskan hidup kite tanpe pandang belakang ,kite kene la maafkan diri kita sendiri dan terime kelemahan yg pernah kita lakukan dulu .dgn tu ,kita dpt teruskn hdup dengan lebih motivasi ... (kenape aku ceramah ea ) hahaha ...


oke ,btw ....aku just kongsi pengalaman aku ,cerita aku ,tiada unsur paksaan dalam membace mahupun memberi feedback .... :)


lots of love ~ A

No comments:

Post a Comment