Thursday, January 10, 2013

updating .....................

hye ,

lame jugak menyepi tak post2 ni .
ha hari ni ade mase sket ,post la ....

so ,now dah 11 hari berlalu ,btw happy new year .. :D
aku sendiri dah ade azam baru yang mana aku rasa mmg aku dah tekad untuk laksanakan .
sekarang pun dah berjalan lancar ...hehe ...

pasal life sku ,semua dah berubah , Capital F.E. still tinggu aku and aku still cube untuk terime die dalam hati aku ni .yela ,orang macam aku bukan senang2 nak terima macam tu je .. (orang macam mane?ade la ,yg kenal aku je tau,hehe) ..thanks to Capital F.E. sbb still tunggu aku ,aku akan try tok terime die .
and pasal yg lepas ,kalau boleh aq taknak engat kisah lepas sbb nnt menyakitkan aku ..
lebih elok aku pandang ke depan dan teruskan dengan perkara yang sepatutnye aku buat .

____________________________________________________________________

9/01/2013

Capital F.E. ajak keluar ,oke fine .aku tak ade masalah pun la nak keluar ,tapi masalah timbul bile die boleh datang rumah aku dengan 'PISAU TIKAM BELAKANG' tu .angin la aku ,yela mmg salah die sebab die tau aku tak suke budak tu ,then dia ajak aku kluar tak bagitahu pun ade budak uh ,tipu la tu .
tapi sebab aku kesian la die dah sampai takkan nk halau ,aku ni beradab lagi huhu ..aku pun siap je la nk keluar tp sepanjang mase buat muke la ,nasib a .sape suruh buat bende yang dah tau aku tak suke kan.
tapi takpe la ,kesian plak kat die aku nak merajuk lama2 .hahaha ..
pasni buat lagi siap a die ..... :D

_________________________________________________________________________

LotsOfLove~A

No comments:

Post a Comment